Push notifikace jako oblíbený marketingový nástroj

25.04.2018

1 minuta čtení

Android, iOS, Reinto

Push notifikace jsou krátké textové zprávy doplněné ikonkou, které se zobrazují na obrazovce chytrého mobilního telefonu. Pomocí push notifikací lze poměrně snadno přesvědčit uživatele k aktivnímu užívání mobilní aplikace, proto jsou v poslední době stále častěji využívány jako oblíbený marketingový nástroj.

V čem je hlavní síla push notifikací:

  • vzbudí zájem u neaktivních uživatelů
  • zvýší interakci aktivních uživatelů
  • zvýší zisk a obrat z mobilních zařízení
  • posílí povědomí o značce a důvěryhodnost obchodníka

Push notifikace jsou populární především pro mobilní aplikace e-shopů, jelikož jejich využíváním lze poměrně snadno zvýšit prodej v aplikaci. Hlavním cílem push notifikací je předat informaci, zaujmout a nalákat zákazníka k otevření mobilní aplikace e-shopu a následně k uskutečnění nákupu. Ptáte se jak?

Pomocí push notifikací lze:

  • nabízet nákupy v aplikaci
  • oznamovat slevy na zboží
  • informovat o zahájení výprodeje či naskladnění nového zboží
  • efektivně využívat geofencing

A to podstatné – všechny funkcionality push notifikací můžete využívat s minimálními náklady. Vytvořit push notifikaci se zprávou a rozeslat ji do mobilních aplikací desetitisíců zákazníků vám totiž obvykle zabere pár minut a nestojí ani korunu.

Neváhejte a oslovte nás pokud chcete vytvořit mobilní aplikaci na míru s možností push notifikací.

Zdroj: Asymbo

Android / iOS

Android / iOS

Web

Android

Znojemské historické vinobraní

Android / iOS

Android

Po Stopách Filmu

Android / iOS

Rodinné pasy Jihomoravského kraje

Android / iOS

Taxi99

Android

Web / Android

Android / iOS

Android / iOS

Android / iOS

Android / iOS

Web

Android / iOS

Android / iOS

Android

Easy English Stories

Android

web

Flash

Web

Indra-Šebesta

Web

Fightbooth

Android / iOS

VemSiMě

Android

SHONECT

Web