E-shopy, E-katalogy

Podíl nákupů v mobilu se zdvojnásobuje

%
2014
%
2015
%
2016

Zdroj: Acomware

Co všechno může aplikace Vašim zákazníkům nabídnout

Nový prodejní kanál

Čísla ukazují, že se mobilní nákupy stávají novým trendem. Mobilní aplikace se staly novým komunikačním kanálem, jak jednoduše a prakticky v reálném čase komunikovat se svými zákazníky. Získejte náskok před konkurencí a nabídněte svým zákazníkům pohodlné nakupování přímo z telefonu.

Nový trend - nákupy přímo v mobilu

případová studie BFashion

Android/ iOS

stažení

Hodnocení na Google Play

Společný košík pro všechna zařízení

Mobilní aplikace je propojena s internetovým obchodem a umožňuje oboustrannou synchronizaci nákupního košíku. Zboží, které uživatel přidá na webu, se mu zobrazí i v aplikaci, a naopak.

Tato funkcionalita přináší řadu výhod. Někteří uživatelé nevěří platbám v mobilu a mohou chtít dokončit objednávku na počítači. Jiní zase nemají čas a v telefonu si vyberou větší množství produktů, které pak mohou v klidu protřídit na počítači. Synchronizace funguje i mezi jednotlivými mobilními platformami.

Udržujte kontakt se zákazníky

Kontakt mezi prodejcem a zákazníkem by neměl končit doručenou objednávkou. Využijte možnosti mobilních telefonů a budujte společný vztah pomocí propracovaného systému notifikací.

Uživatel může například obdržet upozornění na aktuální slevy či na novinky z vašeho sortimentu. Tato upozornění lze také omezit pouze na určité kategorie zboží dle nastavení konkrétního uživatele. Zajímavou možností jsou i notifikace o změnách stavu objednávky. Zboží bylo odesláno? Pošlete nejen e-mail, ale i upozornění přímo do mobilu.

Nový způsob sdílení

Tzv. deeplinking odkrývá zcela nové možnosti sdílení obsahu. Stejný odkaz na produkt se v počítači zobrazí jako webová stránka, zatímco v mobilu otevře aplikaci přímo na obrazovce daného produktu.

Deeplinking v sobě skrývá obrovský potenciál nejen pro sdílení mezi lidmi, ale i pro pokročilé propojení s reklamními formáty. Mobilní reklama na Facebooku může směřovat do aplikace přímo na konkrétní produkt. Ta stejná reklama v počítači zobrazí stránku na e-shopu. Obsah lze snadno sdílet i mezi Androidem a iOS. Stačí nainstalovat aplikaci a zbytek se děje zcela automaticky.

Revoluční remarketing

Uživatel prochází zboží v klasickém e-shopu

Mobilní reklamy na FB mu zobrazí navštívené zboží

Uživatel si zboží prohlédne a objedná přímo v mobilu

Web

Android

Znojemské historické vinobraní

Android / iOS

Android


Rádi zodpovíme všechny Vaše dotazy nebo připravíme nezávaznou kalkulaci.