Nový trend - nákupy přímo v mobilu

případová studie BFashion

Android/ iOS

Podíl nákupů v mobilu se zdvojnásobuje

5%
2014
10%
2015
20%
2016

Zdroj: Acomware

Nový prodejní kanál

Aplikace BFashion je mobilní verze mezinárodního internetového obchodu s oblečením. Umožňuje provést celý proces nákupu přímo v mobilním telefonu. Uživatelé mohou procházet zboží, vkládat jej do košíku a odeslat finální objednávku. Tuto aplikaci jsme připravili ve spolupráci se společností Business Factory.

Aktuální čísla naznačují, že nákupy v mobilu se pomalu stávají novým trendem v oblasti internetového nakupování. Usnadněte svým zákazníkům cestu do vašeho e-shopu a nabídněte jim vlastní mobilní aplikaci. Získejte náskok před konkurencí a začněte ještě dnes.

Až 500 000 stažení

Hodnocení na Google Play

Výhody nákupní aplikace

Kompletní sortiment

V mobilní aplikaci můžete zobrazit všechny produkty, které ve svém obchodu nabízíte. Uživatelé mají k dispozici informace, fotky, hodnocení i související produkty.

Seznam přání

Díky mobilní aplikaci se nakupování stává novou formou zábavy. Uživatelé si mohou procházet libovolné zboží a to, které se jim líbí, nezávazně vkládat do seznamu přání.

Synchronizace košíku

Vybrat si zboží v mobilní aplikaci a nákup dokončit na počítači? Žádný problém. Veškeré změny v košíku jsou viditelné jak v mobilní aplikaci, tak i na internetové stránce obchodu.

Snadné sdílení

Vybraný produkt lze jedním kliknutím poslat přátelům nebo nasdílet na sociální sítě. Motivujte zákazníky drobnou slevou za sdílení, ze které budou profitovat obě strany.

Deep linking

Tato technologická novinka umožňuje zobrazit stejný obsah napříč různými zařízeními. Pošlete odkaz na produkt z Androidu a snadno jej otevřete i v aplikaci pro iOS.

Upozornění na novinky

Správně nastavený systém notifikací může zvýšit zaujetí uživatelů o desítky procent. Lze posílat informace o nových slevách, o novinkách v sortimentu i o stavu objednávky.

Revoluční remarketing

Uživatel prochází zboží v klasickém e-shopu

Mobilní reklamy na FB mu zobrazí navštívené zboží

Uživatel si zboží prohlédne a objedná přímo v mobilu

Společný košík pro všechna zařízení

Mobilní aplikace je propojena s internetovým obchodem a umožňuje oboustrannou synchronizaci nákupního košíku. Zboží, které uživatel přidá na webu, se mu zobrazí i v aplikaci, a naopak.

Tato funkcionalita přináší řadu výhod. Někteří uživatelé nevěří platbám v mobilu a mohou chtít dokončit objednávku na počítači. Jiní zase nemají čas a v telefonu si vyberou větší množství produktů, které pak mohou v klidu protřídit na počítači. Synchronizace funguje i mezi jednotlivými mobilními platformami.

Udržujte kontakt se zákazníky

Kontakt mezi prodejcem a zákazníkem by neměl končit doručenou objednávkou. Využijte možnosti mobilních telefonů a budujte společný vztah pomocí propracovaného systému notifikací.

Uživatel může například obdržet upozornění na aktuální slevy či na novinky z vašeho sortimentu. Tato upozornění lze také omezit pouze na určité kategorie zboží dle nastavení konkrétního uživatele. Zajímavou možností jsou i notifikace o změnách stavu objednávky. Zboží bylo odesláno? Pošlete nejen e-mail, ale i upozornění přímo do mobilu.

Nový způsob sdílení

Tzv. deeplinking odkrývá zcela nové možnosti sdílení obsahu. Stejný odkaz na produkt se v počítači zobrazí jako webová stránka, zatímco v mobilu otevře aplikaci přímo na obrazovce daného produktu.

Deeplinking v sobě skrývá obrovský potenciál nejen pro sdílení mezi lidmi, ale i pro pokročilé propojení s reklamními formáty. Mobilní reklama na Facebooku může směřovat do aplikace přímo na konkrétní produkt. Ta stejná reklama v počítači zobrazí stránku na e-shopu. Obsah lze snadno sdílet i mezi Androidem a iOS. Stačí nainstalovat aplikaci a zbytek se děje zcela automaticky.