Obchodní centrum ve vašem telefonu

případová studie mobilní aplikace pro OC Olympia Olomouc

Android/ iOS

Hodnocení na Google Play

O aplikaci

Mobilní aplikace OC Olympia Olomouc je jednoduchá, přehledná a pro návštěvníka hlavně velmi praktická záležitost. Je to ten typ mobilní aplikace, která uživatelům nabízí všechny důležité informace o nějakém místě či události pohromadě. V tomto případě tedy takové informace, které jistě ocení každý návštěvník obchodního centra.

Kromě klasických kategorií, jako je seznam obchodů, mapy centra, možnosti dopravy, otevírací dobya aj., obsahuje také aktuální akce a novinky či možnost vytvoření účtu do věrnostního programu.

Mapa centra

Přehlednou interaktivní mapu ocení jistě každý, ať už při hledání oblíbeného obchodu nebo restaurace. Pro ještě lepší orientaci je možno obchody s podobným sortimentem barevně odlišit a pro místa jako bankomat či WC použít různé značky či piktogramy. Po kliknutí na vybraný obchod se navíc objeví bublina s možností dalších informací o konkrétním obchodu.


Vytvoření/přihlášení se do osobního účtu

Díky mobilní aplikaci má tak zákazník možnost kdykoliv a kdekoliv nahlédnout na svůj účet věrnostního programu a být tak v neustálém kontaktu s nákupním centrem. Uživatel tedy aplikaci nepoužívá pouze ke čtení informací, ale i jako prostředek zapojení se do aktivity obchodního centra. Mobilní aplikace se tak pro něj stane nepostradatelným pomocníkem.

(Princip věrnostních programů nákupních center obvykle spočívá ve sbírání bodů za nákupy v obchodech nákupního centra. Nasbírané body se poté proměňují za peněežní poukázky, slevové kupóny a mnohé další.)


Aktuální informace o akcích a a novinkách obchodu

V obchodním centru přímo křičí tolik reklamních poutačů a upozornění na akce, že zákazník lehce něco přehlédne. Díky aplikaci má možnost mít důležité akce a novinky pohromadě přímo ve svém mobilním telefonu, což je výhodné nejen pro zákazníka, ale i pro obchody samotné.